Flormar supershine nagellak in u18

Hoi hoi,
Een tijdje terug kocht ik enkele Flormar nagellakjes. Vandaag toon ik jullie de voorlaatste van deze lakken: de supershine lak in u18.

image

Dit is een lakje met een paarse basis en gouden glitters. In het flesje ziet het er alvast prachtig uit!

image

Het flesje bevat 10 ml. Genoeg om er heel lang genot van te hebben. Ook hier zien we weer het lange en elegante design van het nagellakflesje. Verder heeft dit flesje gelukkig een zwarte dop. Dat vibd ik toch echt veel mooier. Ook de ingrediëntenlijst staat onderop, maar deze was moeilijk om te fotograferen omwille van het kleine lettertype. Jammer! Deze zijn te vinden op de site, geloof ik, moest je daarin geïnteresseerd zijn.

image

                  Boven: zonder flits

image

                      Boven: met flits
Op de nagels valt vooral de paarse kleur en de mooie glans op. Zonder zonlicht of flitslicht vallen de glitters minder op. Mm et flits is de shine echter zalig. Heb nog nooit zoveel glans eb glitter in een lakje gezien. Ik ben er dol op.

Ik draag deze lak altijd met basecoat om verkleuring van de nagels tegen te gaan. Ook blijft deze lak dan iets langer zitten. Met top- en basecoat jheb ik zeker drie dagen plezier van deze lak.

Deze nagellak is te koop bij Flormar en kost 2,99 euro. Je kunt deze lak zowel in hun fysieke winkel (Antwerpen, Amsterdam,…) of op de webshop kopen. Ook hier kun je de flormarlakken vinden: http://www.polishinail.com/en/flormar-supershine-miracle/143-flormar-supershine-miracle-u08.html

Probeerden jullie reeds flormar lakken uit?

Have a Nice day!

Geef een reactie

