Favorieten november 2014

Om mee te doen aan de winactie volg mij op:

Bloglovin: beautifulday4makeup – http://www.bloglovin.com/blog/8215209

Youtube: beautifulday4makeup

Facebook: beautifulday4makeup

EN laat hieronder een comment achter om te laten weten dat je meedoet. Hierin mag je laten welke producten die in Frankrijk te koop zijn, maar hier niet, die je nog graag zou winnen. Laat niet zomaar achter “ik wil winnen.” of iets dergelijk. Dat is niet leuk 😦

Voor extra kansen mag je mij ook volgen op:

Twitter: @Beautday4makeup

Instagram: @Beautifulday4makeup

20 gedachten over “Favorieten november 2014”

  1. Gefeliciteerd met je blog! Ik volg je nog niet zo lang maar vind je blog wel heel leuk. En deze winactie ook! Alleen ik denk niet dat ik verder kom dan’ik wil winnen’ 😦 Ik zou nl niet weten wat er in Frankrijk allemaal te koop is en hier niet. Het warme pallet lijkt me het mooist, maar de koude ziet er ook goed uit. Verder ben ik altijd in voor een mooie oudroze lipstick en kan ik mascara die een beetje krul aan mijn rechte wimpers geeft ook waarderen!
    Groetjes Sabrina!

  2. Ik zou heel graag meedoen aan deze winactie! ☺️ Make-up van LaDuree vind ik er super cute uitzien en ik denk dat je dat enkel in Frankrijk kan kopen (heb het hier alleszins nog nooit gezien). Ik vind het moeilijk om een specifiek product te vermelden want alles ziet er ZO mooi uit! Maar de face colors (http://www.lm-laduree.com/en/products/cheek/face_color_rose_laduree/) en de kipproducten (http://www.lm-laduree.com/en/products/lip/) vind ik er echt heel leuk uitzien! ☺️ Ik hoop dat he dit een leuke comment vindt om deel te nemen aan de winactie ☺️😘

  3. Super, super lieve, leuke winactie! Die paletten zijn geweldig! Wauw. Hopelijk is de winactie ook open voor Nederlanders..

    Aanschouw hier mijn Parijse liefdes, alles uit de eyecollectie van LaDuree! http://www.lm-laduree.com/en/products/eye/
    Als ik ooit een collectie kon opkopen was het deze wel! En dan zou ik ook wat verloten onder mijn volgers natuurlijk! Hihi.
    Ik volg je overal! Hetzij met Inge Strijbos (FB) of met Blogboutique (de rest)!

    Succes iedereen!

  4. Wat een leuke winactie! Ik doe erg graag mee. Ik heb alles gedaan wat moet! Een product dat in Frankrijk te koop is wat ik nog graag zou willen is de bioderma dagcreme. Ook een blush van Nars staat hoog op mijn lijstje!

    1. Hoi! Ik zag je reactie over de bioderma dagcreme, en ik wou even laten weten dat je die op de site van farmaline kunt kopen! ^^ Ik heb er eentje tegen roodheden en hij is echt goed! De mijne is bijna op dus ik ga binnenkort een nieuwe bestellen (na mijn spending ban :D), want het is de beste dagcreme tegen roodheden die ik al geprobeerd heb 🙂

Geef een reactie

