Unboxing Tacha’s Heavenly Haven (+Winactie)

Hoi hoi,

Vandaag kreeg ik mijn bestelling van Tacha’s Heavenly Haven binnen. Deze bestelling is een combinatie van productjes voor mij, maar ook productjes voor jullie!

Kijken jullie even mee?

Wat moet je doen om kans te maken om te winnen:

1. Volg mij op Twitter: @beautday4makeup

2. Volg mij op Instagram: @beautifulday4makeup

3. Volg mij op Bloglovin: @beautifulday4makeup

4. Volg mij op Youtube: @beautifulday4makeup

5. Laat in de comments weten welke stappen je gedaan hebt en welke geur jullie het lekkerst lijkt ruiken.

Voor een extra kans:

6. volg mij op facebook: @beautifulday4makeup

De pakketten worden als volgt uitgedeeld:
1. Bij 150 Twitter volgers
2. Bij 150 Instagram volgers
3. Bij 100 bloglovin én 100 YouTube volgers

2 gedachten over “Unboxing Tacha’s Heavenly Haven (+Winactie)”

Geef een reactie

