Het bikiniseizoen – Etam Body

Hoi hoi,

DSCF7149-1

Binnen een aantal weken heb ik een poolparty en moet de bikini weer aan. Momenteel sukkel ik wat met mijn figuur en zou ik liefst nog iets over mijn bikini aan doen. Meestal doe ik dat een pareo om, maar dan is je buik niet bedekt. Ineens herinnerde ik mij mijn body. Deze kreeg ik tijdens de persdagen van november. Eerst dacht ik deze niet te kunnen dragen, maar boven mijn bikini leek me dit een ideale combinatie.

DSCF7151

Dus ja, ik nam er mijn bodytje bij. Ik heb zelf een oranje bikini van New Look en deze gaat perfect samen met deze body. Het leuke van deze body is dat deze wat aan de verbeelding over laat. Je bent bedekt, maar er zitten wat gaatjes in de body. Hierdoor kun je subtiele details van de bikini zien.

DSCF7153-1

Deze body is van Etam. Ik vond het exacte model jammer genoeg niet terug op de etam webshop. Ze hebben echter nog veel gelijkaardige modellen, dus ik zou aanraden eens een kijkje te nemen.

Hoe zouden jullie deze body combineren?

8 gedachten over “Het bikiniseizoen – Etam Body”

Geef een reactie

