Een bad nemen in de douche? Dat kan met de doucheschuim van Kneipp in de geur Vijgenmelk en Arganolie

Hoi hoi10639452_755000557872137_3767848072151026720_n

De laatste tijd lanceert Kneipp veel nieuwe geuren. Zo is er ook de vijgenmelk met arganolie geur. Deze geur leek me heerlijk ontspannend, dus ik stond te springen om producten uit deze lijn uit te proberen. Ik had echter het geluk een pakketje uit deze lijn op de blog van Mariska te winnen gedurende de kerstperiode.

1510989_699620473410146_179825790252159335_n

Ik kreeg de scrub, de massagemelk en het doucheschuim. Het doucheschuim heb ik voor jullie al uitgebreid uitgeprobeerd en vandaag ben ik klaar om jullie te vertellen wat ik ervan vind.

Kneipp:

Geniet dagelijks van zalige zachtheid onder de douche met Kneipp douche foam vijgenmelk-arganolie. De intens voedende arganolie en fruitige vijgenmelk verschijnen in een wolk van schuim voor een heerlijk verwenmoment.

_MG_4077

Het doucheschuim zit in een grote fles van 200ml. Ik vind het uiterlijk van de witte fles met vervaagd paars erg mooi. Daarnaast zien de doorgesneden vijgen op de fles er uit om op te eten.

_MG_4079Elke keer als ik douche gebruik ik deze product. Ik ben er dol op. De geur van dit product is heerlijk en mijn huid voelt heerlijk zacht. Maar dat is niet alles. Het product blaast zich mooi op tot een dik schuim, wat heerlijk zacht aanvoelt bij het aanbrengen op de huid. De gehele verpakking heeft slechts één nadeeltje voor mij. Wanneer het product uit de huls komt, schiet ze recht naar voor. Daarna blaast ze zich op. Je moet dus het gat goed richten op je hand, anders komt alles op de muur terecht. Dat is wel wat jammer en heel erg verspillend. Een maal je dit echter weet, kun je erop letten.

Deze doucheschuim is van Kneipp. Dit merk kun je onder andere vinden bij het Kruidvat. De adviesprijs voor dit heerlijke doucheschuim is 6,99 euro.

Probeerden jullie al een doucheschuim uit (van eerder welk merk)? Welk een was het en wat vond je ervan?

7 thoughts on “Een bad nemen in de douche? Dat kan met de doucheschuim van Kneipp in de geur Vijgenmelk en Arganolie”

  1. Kneipp heeft echt heerlijke producten in het assortiment.
    Ik heb al foams getest van Rituals en goedkope van de Action.
    Albert Heijn en Kruidvat hebben ze nu ook (voor een mooi prijsje) in het assortiment.

Geef een reactie

