Baden in luxe – Kneipp Beauty Geheim Suger & Oil Body Scrub

Hoi hoi,IMG_0378

Ik ben natuurlijk nog niet klaar met mijn beautygeheim producten. Het laatste product in de lijn is een suikerscrub. Dit is een suikerscrub, waarbij de suiker in olie zwemt.IMG_0379

Sucrose, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Argania Spinosa Kernal Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Progostemon Cablin Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Limon Peel Oil, Parfum, Caprylyl Glycol, Phenylpropanol, Tocopherol

Wauw, van deze lijst word ik erg erg vrolijk. Naast het scrubelement suiker zit deze tjolkvol de beloofde oliën.

De scrub zit in een pot van 220 gram en ook deze is 3 maanden houdbaar. Dat is omdat ze geen conserveringsmiddelen gebruikt hebben in deze scrub.

DSCF8412Doordat deze scrub uit een stevig suikerkorrel bestaat, kun je je huid stevig scrubben. Daarenboven laat de olie geweekte suiker een verzorgend olie-laagje achter. Deze scrub en olie durven van elkaar splitsen, dus je moet maken dat je hem altijd rechthoud in je badkamer eens je hem eenmaal geopend hebt. De olie kan er uit lopen (wat bij mij natuurlijk het geval was). Soms ben ik zo onhandig… De geur van de scrub is dezelfde als van de gehele lijn. Ik ben erg tevreden over deze scrub, maar het is niet mijn favoriete product van de lijn.

Kneipp producten zijn te koop bij het Kruidvat. Ook deze producten zijn daar te vinden. Voor deze scrub betaal je 9,49 euro.

Wat is jullie favoriete product van de beautygeheim lijn?

5 gedachten over “Baden in luxe – Kneipp Beauty Geheim Suger & Oil Body Scrub”

Geef een reactie

