Jonge oogjes – N°7 Youthfull Eye Serum

Hoi hoi,IMG_0291

Laatst won ik een pakketje op de instagram van Romina. Daar zat een N°7 product in. Dit merk is het huismerk van Boots en hier was ik al een tijdje erg benieuwd naar. Dit product is het Youthful Eye Serum. Hierdoor zouden je ogen extra jong er moeten gaan uitzien. Als ik dit lees verwacht ik een mooi hydraterend product, zodat de lijntjes rond de ogen minder gaan opvallen.IMG_0295

Het oogserum zit in een tubetje van 7 ml. Deze is een half jaartje houdbaar. Ik vind de verpakking erg mooi en clean, met de witte verpakking en de matzilveren dop. Dit is een mini en de full-size bevat de dubbele hoeveelheid product, namelijk 15 ml.

Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Glycerin, Isononyl isononanoate, HDI/trimethylol hexyllactone cross polymer, Butylene glycol, Stearoxymethicone/dimethicone copolymer, Octyldodecanol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Isohexadecane, Boron nitride, Hydrolyzed manihot esculenta tuber extract, Acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Ammonium polyacryloyldimethyl taurate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Ascorbyl glucoside, Caprylyl glycol, Potassium hydroxide, Tocopheryl acetate, Methylparaben, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 80, Hydrolyzed hyaluronic acid, Retinyl palmitate, Saccharomyces cerevisiae extract, Ethylparaben, Polysorbate 20, Silica, Tetrasodium EDTA, Tetrapeptide-21, Tocopherol

Er zit silicone in dit product, wat natuurlijk voor de gladde look van de huid zal moeten zorgen. Daarnaast zie ik ook een grote hoeveelheid glycerine. Deze zal de huid hydrateren. Verder is het ook wel opletten geblazen met dit product, want er zit parabenen in. Weg van blijven dus, als je hier niet tegen kunt.IMG_0299

Het tubetje loopt uit in een tuitje. Hierdoor kun je het serum makkelijk doseren. Ik gebruik dit serum vaak in mijn avond routine. De huid onder mijn ogen zuigt dit product gewoon op. Deze kan de extra hydratatie graag gebruiken. Daarnaast lijkt het er allemaal iets effener en gladder uit. Ik ben erg tevreden over dit product en ik ga het zeker nog gebruiken.

Dit product is zoals ik al zei van het huismerk van Boots. Daarom kun je op hun webshop terecht. Voor de full-size van dit serum betaal je 19.50 pond of ongeveer 26.50 euro. Dat is niet goedkoop, dus ik ben erg blij dat ik hem zo kon uitproberen.

Wat zijn jullie favoriete N°7 producten?

Geef een reactie

