Scholl elektrische nagelvijl

Hoi hoi,

IMG_4160

​Wat is het Scholl elektrische nagelvijl?

Dit systeem bevat een Scholl elektrische nagelvijl met 3 verschillende koppen. Er is een kopje voor vijlen, polijsten en glanzen. Het systeem kan zowel op de vingernagels als op de teennagels gebruikt worden.
Het systeem werkt op een AA batterij. Dat vind ik persoonlijk wel jammer, want dit is wel milieuvervuilend. Ik had persoonlijk met een oplaadsysteem gewerkt: veel gemakkelijker en beter voor het millieu.

IMG_4175

Gebruik:

  1. Zet de vijlkop op de nagelpen, zet hem aan door de gewenste snelheid te kiezen uit 2 snelheidsopties en vijl uw nagels in uw gewenste vorm.
  2. Zet de polijstkop erop om onvolkomenheden weg te slijpen en het nageloppervlak glad te maken. Dit maakt de nagels klaar voor stap 3.​
  3. Zet de glanskop erop en polijst de nagel in een cirkelvormige beweging. Gebruik lichte druk voor het beste resultaat.

IMG_4204

​Waarom zou je een Scholl elektrische nagelvijl gebruiken?

Scholl belooft dat bij gebruik van dit apparaat dat je nagels er natuurlijk en gezond gaan uitzien. Daarenboven hebben de nagels een mooie, natuurlijk glans en heb je hierdoor geen nood aan een transparante nagellak. Het is niet meer nodig om naar de manicure of pedicure te gaan, want je kunt het gewoon zelf doen. Hierdoor bespaar je ook tijd ten opzichte van vroeger. Enerzijds is het het gaan naar de manicure en de manicure zelf. Zelfs als je het thuis altijd al deed met een gewone vijl, zal je tijd besparen. Tot slot is het makkelijk te gebruiken en is het apparaat compact. Hierdoor kun je hem de Scholl elektrische nagelvijl zowel thuis als onderweg gebruiken.

IMG_4198

​Mijn ervaringen:

Ik heb deze Scholl elektrische nagelvijl ongeveer twee à drie weken in gebruik nu. Zelf ben ik erg blij met dit apparaat om maar met de deur in huis te vallen. Mijn nagels zien er inderdaad veel mooier uit. Ik heb nogal last van splittende nagels en dat is nu ook een stuk verminderd. Daarenboven heeft dit apparaat nog een toegevoegde waarde. De Scholl elektrische nagelvijl heeft een vaste plaats in mijn manicure routine gekregen. Mijn nagellak brengt mooier en egaler aan, maar ze blijft ook nog eens langer zitten. Ik wist al dat nagels steviger werden als je deze vijlt in plaats van knipt. Dat blijkt bij mij inderdaad het geval te zijn. Ik ben alvast benieuwd wat langdurig gebruik mij zal opleveren.

IMG_4184

​Waar is de Scholl elektrische nagelvijl te koop en hoeveel kost hij?

Zelf heb ik dit apparaat aangekocht bij Kruidvat. Daar was toen een mooie actie gaande, maar ik weet niet of dat nog steeds het geval is. Als je wilt kan ik het voor jullie opzoeken.
​De Scholl elektrische nagelvijl kost normaal 39.79 euro. Zelf kreeg ik 10 euro korting bij aankoop van dit systeem. Dat is een mooie korting van meer dan 25%.

​Hadden jullie al eerder van dit apparaat gehoord?

3 gedachten over “Scholl elektrische nagelvijl”

  1. Mijn ervaring is als volgt:: Na eerst Scholl’s elektrische voetvijl gekocht en gebruikt te hebben, waarmee ik heel tevreden was, kreeg ik van mijn vriend de elektrische nagelvijl van Scholl cadeau .
    Een mooi en verantwoord “luxe” cadeautje ( dacht ik ) maar na deze te hebben gebruikt, was de teleurstelling des te groter!
    In mijn ogen deed het NIETS, in ieder geval niet wat ik sneller en effectiever niet met een gewone nagelvijl van 2 euro zou hebben kunnen bereiken,,,,eerlijk gezegd, geloofde ik mijn ogen niet…..ik probeerde het nog een keer bij een vriendin, maar ook zij bevestigde mijn mening: een gewone , vele malen goedkopere glansvijl gaf een beter en sneller resultaat dan dit duurdere apparaat, waarvoor je ook nog eens afhankelijk van batterij en slijtende vijltjes zou worden, wat het geheel ook nog eens een stuk kostbaarder maakten, terwijl dit hele systeem voor nog amper 2 euro was te vervangen, en….een vele malen beter resultaat zou geven !
    Ik besloot bij Blokker mijn geld terug te gaan vragen, gezien het apparaat niet deed wat het beloofde.
    Bij de klachtenbalie van Blokker Bilthoven werd ik te woord gestaan,het betreffende meisje wist er niet goed raad mee, en riep haar chef erbij, die uiteindelijk de kwestie moest gaan beoordelen.
    “Zeg het eens” waren zijn eerste woorden toen hij van voor uit de winkel naar de klachtenbalie achter in de winkel kwam gelopen; de uitdrukking op zijn gezicht voorspelde, in mijn belevenis, niet veel goeds.
    Nadat ik mijn hele klacht omtrent het apparaat had uitgelegd, hem óók de reden had verteld waarom ik “over de datum” met het apparaat terugkwam, concludeerde hij:
    “Het zit niet meer in de originele verpakking, ik kan hier niets mee……
    “Hoe had u dan gedacht, dat ik er achter zou kunnen komen of het apparaat voldeed aan wat het beloofde….toch niet door het in de verpakking te laten?”
    “U kunt contact opnemen met Scholl’s, die moeten het dan maar regelen…..of… ik geef u een tegoedbon?”.
    “Nee meneer, de winkel waar ik een artikel heb gekocht, blijft altijd aansprakelijk , U moet het maar oplossen met Scholl’s, niet de klant”
    “Een tegoedbon accepteer ik niet, het apparaat doet niet wat het beloofd”.
    De man pakte het pakje weer in, gaf het me terug en zei :
    “Geef me uw telefoonnummer , ik pleeg overleg met mijn meerdere, en laat u maandag weten wat we gaan doen”.
    Oké , was goed, ik gaf mijn nummer en wachtte af.
    Op maandagmorgen werd ik inderdaad keurig teruggebeld door wederom een medewerkster van de klantendienst, zij kon me echter opnieuw niet precies vertellen wat ik nu moest doen, wèl dat BLOKKER hier niets voor me kon betekenen, en gaf me het advies toch maar contact met Scholl’s zelf te zoeken………
    En dat in deze tijd,waar coulance naar de klant van doorslaggevende betekenis kan zijn om overeind te blijven staan tussen de vele omvallende bedrijven ….hoe negatief het beeld ook mogen zijn ( en dat is het !) in dit geval geeft betreffende winkel nu niet bepaald een positief beeld van zich zelf, zeker niet wat klantvriendelijkheid betreft, ik zal dus absoluut een paar keer nadenken voor ik weer iets koop bij BLOKKER, bovendien wordt dergelijke actie onvermijdelijk doorgespeeld naar vrienden en kennissen, kortom BLOKKER, verander de “regeltjes” vóór het niet meer nodig is……..

Geef een reactie

