Nieuwe blog

Lieve lezers,

Achter de schermen ben ik bezig geweest om deze blog te verhuizen. Ik wil meer mogelijkheden hebben bij het bloggen en daarom ben ik overgestapt naar een selfhosted blog. Waarschijnlijk weet niet iedereen wat dit betekent, maar dat is ook niet erg belangrijk. Wat belangrijk is, is dat de URL van mijn blog is veranderd. Wanneer je mij blog wil bezoeken, moet je vanaf nu een kijkje nemen op http://beautifulday4makeup.be. Hierdoor ga ik mijn blog hopelijk tot een volgend niveau kunnen tillen. Voor mijn bloglovin volgers verandert er niets, want daar wordt de switch vanzelf gedaan.

Deze blog blijft nog even online, maar daarna ga ik ze waarschijnlijk offline halen.

Ik hoop om jullie daar te zien. Alvast erg bedankt voor jullie steun in de voorbijgaande jaren!

Geef een reactie

